Coordonnées

Keesinglaan 17 - 19
2100 Deurne
Belgique

Téléphone : 03 324 58 17
Fax : 03 324 23 55
TVA : BE 0456 766 070
Site web : https://www.nijsmans.com/

Services

  • Carrosserie
  • Pneumatique
  • Vitrage
  • Climatisation
  • Mécanique
  • Véhicules électriques

Heures d'ouverture

Lundi: 8:00-12:00, 13:00-18:00
Mardi: 8:00-12:00, 13:00-18:00
Mercredi: 8:00-12:00, 13:00-18:00
Jeudi: 8:00-12:00, 13:00-18:00
Vendredi: 8:00-12:00, 13:00-18:00
Samedi: Fermé
Dimanche: Fermé

Administratie & Service

Bent u particulier, ondernemer, deskundige, makelaar, verzekeraar of bestuurder van een bedrijfswagen ? Wij bieden steeds een professionele en volledige oplossing die beantwoordt aan uw verwachtingen.

Als u bij ons binnenwandelt kan u onmiddellijk terecht aan onze balie om uw wagen binnen te brengen voor herstelling. Al uw vragen worden daar beantwoord. Indien u eventjes moet wachten op een expertise, onderhoud, … kan u in onze zithoek genieten van een warm drankje of frisdrank. U kan ook een kijkje nemen in onze showroom naar onze “te koop” aangeboden wagens.

Dankzij ons polyvalent en wel opgeleid personeel bieden wij een grote flexibiliteit in onze planning en een korte tijdsduur van de herstelling.  

Wij bieden een volledige dienstverlening, van de takeldienst tot een vervangwagen voor de duur van de herstelling, en tot de overhandiging van uw hersteld en gereinigd voertuig.    

Wij ontladen onze klanten van de administratieve procedures met de makelaar of de verzekeraar.

Samen met de expert hebben wij maar 1 doel voor ogen: een snelle en correcte herstelling, kortom een
tevreden klant.

Andere diensten

  • Smart repair, Spot repair en Day repair
  • Herstelling van hagelschades
  • Lassen van aluminium
  • Herstelling van mobilhomes en oldtimers
  • Herstelling van hybride voertuigen, electrische voertuigen
  • Verkoop van tweehandswagens

Werkplaats & team

Alle carrosserieherstellingen – met garantie – doen wij zelf, in onze eigen werkplaats.

Onze werkplaats heeft maar liefst een oppervlakte van 6500 m². Dat maakt het mede mogelijk dat wij op een efficiënte en kwaliteitsvolle manier aan uw voertuig kunnen werken. Bovendien hebben wij  enkel en alleen ervaren medewerkers die op de hoogte zijn van de allernieuwste producten en technologieën. Zo zorgen wij ervoor dat uw wagen netjes en voor de juiste prijs hersteld wordt.

Alle wagens die voor de verzekering hersteld worden moeten een expertise ondergaan. Als erkende hersteller gebeurt dit in de meeste gevallen met tele-expertise. Vooraleer de herstelling wordt aangevat worden eerst foto’s genomen en wordt via het INFORMEX-systeem het bestek opgemaakt. Dit systeem staat rechtstreeks in verbinding met de experts en verzekeringsmaatschappijen waardoor alles zeer vlot verloopt. Indien de wagen voorlopig niet hersteld wordt maar het bestek al wel wordt opgemaakt dient er een bestekkost betaald te worden die nadien, als de wagen hersteld wordt, terugbetaald wordt.

Ons team 

Al onze medewerkers krijgen een doorgevoerde opleiding inzake nieuwe herstelmethodes, klantenservice en professionaliteit zodat wij een zeer kwaliteitsvolle herstelling kunnen garanderen  aan al onze klanten. 

Kwaliteit & milieu

Na herstelling geniet u van de nodige garanties op de werken die zijn uitgevoerd. Doordat wij zijn aangesloten bij FEBELCAR kunnen wij u het EUROGARANT label aanbieden waarbij u geniet van 2 jaar waarborg. EUROGARANT waarborgt dat de herstellingen uitgevoerd worden met originele wisselstukken volgens de normen van de autoconstructeurs. Door de jaren heen hebben wij ook het kwaliteitslabel ISO 9001 verworven alsook dat van NEW AVICAR uitkomende van VINCOTTE.

Erkenningen

  

 

Carrosserie

Sinds 2011 is Carrosserie Nijsmans gelegen in de Keesinglaan te Deurne in een pand van 6400 m².

Met meer dan 25 man personeel, 25 vervangwagens (gratis ter beschikking) , +/- 70 herstellingen per week, talloze referenties, ... is Carrosserie Nijsmans uitgegroeid tot een begrip op het gebied van autoherstellingen!

Carrosserie Nijsmans maakt deel uit van het AXIAL netwerk en is dus erkend door de belangrijkste verzekeringsmaatschappijen.  

Het AXIAL netwerk garandeert dat iedere carrosserieherstelling uitgevoerd wordt volgens de regels van de kunst, met respect voor de normen van de constructeur en in overeenkomst met het verslag van de expert. Bij iedere herstelling wordt rekening gehouden met de meest economische manier van herstellen, met een bijzondere aandacht voor de bedrijfszekerheid en de waarde van het voertuig. De herstellingen gebeuren in strikte overeenstemming met de nieuwste wetgeving inzake afvalverwerking en milieu.  

Demandez un devis

1 Complétez vos informations

Comment prendre vos photos ?

  • 1) Une vue globale

  • 2) Vue proche de l'élément

  • 3) Sous un angle différent

2 Ajoutez des photos