Functieomschrijving:

Als Customer Support Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, leden en leveranciers, zowel telefonisch als per e-mail. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende service en het oplossen van eventuele problemen en vragen die zich kunnen stellen.

Verantwoordelijkheden:

Klantgerichte Communicatie: Je staat klanten, leden en leveranciers vriendelijk en professioneel te woord, zowel telefonisch als via e-mail. Je luistert actief naar hun behoeften en biedt passende oplossingen en ondersteuning.

Probleemoplossing: Je identificeert snel en nauwkeurig de behoeften en problemen van klanten en biedt effectieve oplossingen. Je handelt klachten en geschillen op een empathische en doeltreffende manier af, met als doel de tevredenheid van de klant te waarborgen.

Verwerking opdrachten: Je verwerkt opdrachten, offerteaanvragen en andere administratieve taken nauwkeurig en efficiënt. Je zorgt ervoor dat alle informatie correct wordt ingevoerd in het systeem en dat opdrachten tijdig worden verwerkt en afgehandeld.

Samenwerking: Je werkt nauw samen met je collega’s binnen ons team, zowel onze netwerkmanagers, accounting als management, om ervoor te zorgen dat klantvragen en -problemen op een soepele en effectieve manier worden afgehandeld.

Kennisontwikkeling: Je blijft op de hoogte van producten, diensten en procedures van het bedrijf om klanten nauwkeurig te kunnen informeren en ondersteunen. Je neemt actief deel aan trainingen en ontwikkelingsactiviteiten om je professionele vaardigheden verder te ontwikkelen.

Profiel:

Je behaalde een bachelor diploma in een administratieve richting (Bedrijfsadministratie, Office Management, Secretariaat Talen,..) en hebt bij voorkeur ervaring in een klantgerichte functie.  Je beschikt over stevige administratieve vaardigheden : je werkt gestructureerd, proactief én met oog voor detail. Je kan vlot schakelen tussen verschillende taken en kan je prioriteiten stellen. Je bent klantgericht, loyaal en communicatief. Je kan zelfstandig werken maar ook in een klein team functioneer je perfect.  Jouw enthousiasme en positieve drive werken aanstekelijk!  Je komt terecht in een tweetalig team dus ben je vloeiend tweetalig Nederlands & Frans (zowel mondeling als schriftelijk), je bent thuis in diverse MS-Office toepassingen (specifiek Word, Excel en PowerPoint ) en je vindt snel je weg in bedrijfseigen programma’s.

Aanbod:

Ben jij de nieuwe collega die we zoeken?  Dan bieden we je graag een contract van onbepaalde duur met een competitief verloningspakket in verhouding met je achtergrond en ervaring.  Verder kan je rekenen op een brede waaier aan extra voordelen: groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, 13e maand, extralegale vakantiedagen, mogelijkheid tot deels thuiswerk, parking,.. Een 4/5de contract is bespreekbaar.

 

Herken je jezelf in deze functie? Wacht niet langer: solliciteer en word onze nieuwe collega!

Stuur je CV & begeleidend schrijven naar Philippe Bovijn op : philippe@axialbelgium.be